Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Kαλοκαίρι και θάλασσα.
Πως να μην αναφερθείς στη θάλασσα! Αυτό είναι το τελευταίο μας θεματάκι και πάει παρέα με την αποχαιρετηστήρια γιορτή μας.
Όσοι μας διαβάζετε ξέρετε την αγάπη μας για τον Eric Carle.<Mr seahorse>, για σήμερα και απολαύστε την υπέροχη εικονογράφηση αλλά και την γνώση από την διήγηση. Η κάθε ομάδα θα βρει τρόπους να επεξεργαστεί την ιστορία.
 Mr seahorse eric carle
 
Δυστυχώς δεν το βρήκαμε σε μετάφραση.


Να και ένα πατρονάκι για υπέροχους ιππόκαμπους!
 
 






Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Αποχαιρετώντας το θέμα μας, γυρνάμε στον ιστό που είχαμε φτιάξει πριν την επεξεργασία.<Τι ξέρω;>.
Πόσες απόψεις ήταν σωστές; Ποιές ήταν οι καινούριες κατακτήσεις;Συζήτηση με ανοιχτές ερωτήσεις, απαντήσεις από τα νήπια με τις λανθασμένες αντιλήψεις και ομαδικές εργασίες τόσο για την αξιολόγηση την δική μας, όσο και για την αυτοαξιολόγηση των παιδιών. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και μετά παρουσιάζουν την εργασία τους στους συμμαθητές τους.Οι ρόλοι στην ομάδα είναι διακριτοί.(συντονιστής, υπεύθυνος υλικών,υπεύθυνος χρόνου,υπεύθυνος παρουσίασης). *Όταν στο παιχνίδι μπαίνει και κατάσκοπος, η εργασία έχει περισσότερο ενδιαφέρον.












Να ήταν μόνο το μέλι.......
Η γονιμοποίηση των φυτών και οι συγκεκριμμένες προτιμήσεις διαφόρων ειδών μελισσών σε κάποια φυτά, συντελούν στην διατήρηση της χλωρίδας. Αυτή με την σειρά της σημαντική για την επιβίωση των έμβιων όντων.  Αλληλεξάρτηση και φύλλο εργασίας για μια απλή τροφική αλυσίδα.