Αποχαιρετώντας το θέμα μας, γυρνάμε στον ιστό που είχαμε φτιάξει πριν την επεξεργασία.<Τι ξέρω;>.
Πόσες απόψεις ήταν σωστές; Ποιές ήταν οι καινούριες κατακτήσεις;Συζήτηση με ανοιχτές ερωτήσεις, απαντήσεις από τα νήπια με τις λανθασμένες αντιλήψεις και ομαδικές εργασίες τόσο για την αξιολόγηση την δική μας, όσο και για την αυτοαξιολόγηση των παιδιών. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και μετά παρουσιάζουν την εργασία τους στους συμμαθητές τους.Οι ρόλοι στην ομάδα είναι διακριτοί.(συντονιστής, υπεύθυνος υλικών,υπεύθυνος χρόνου,υπεύθυνος παρουσίασης). *Όταν στο παιχνίδι μπαίνει και κατάσκοπος, η εργασία έχει περισσότερο ενδιαφέρον.
Πόσες απόψεις ήταν σωστές; Ποιές ήταν οι καινούριες κατακτήσεις;Συζήτηση με ανοιχτές ερωτήσεις, απαντήσεις από τα νήπια με τις λανθασμένες αντιλήψεις και ομαδικές εργασίες τόσο για την αξιολόγηση την δική μας, όσο και για την αυτοαξιολόγηση των παιδιών. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και μετά παρουσιάζουν την εργασία τους στους συμμαθητές τους.Οι ρόλοι στην ομάδα είναι διακριτοί.(συντονιστής, υπεύθυνος υλικών,υπεύθυνος χρόνου,υπεύθυνος παρουσίασης). *Όταν στο παιχνίδι μπαίνει και κατάσκοπος, η εργασία έχει περισσότερο ενδιαφέρον.