Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Πασχαλινές δραστηριότητες!

   Πότε κι όλας φτάσαμε στο Πάσχα ούτε που το καταλάβαμε καλά καλά... Ας είναι καλά η κυρα - Σαρακοστή μας, που μας βοήθησε να μετράμε το χρόνο αντίστροφα. 




Μάθαμε και το ποιηματάκι που λέει όλα όσα αφορούν στο συγκεκριμένο έθιμο: 


" Την κυρά - Σαρακοστή που είναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν με αλεύρι και νερό
στο κεφάλι της φορούσαν για στολίδι ένα σταυρό
και το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό
και τις μέρες της μετρούσαν με τα πόδια της τα εφτά
κόβαν ένα τη βδομάδα μέχρι να΄ρθει η Πασχαλιά"

Ξεχωρίσαμε και τα νηστίσημα από τα αρτίσιμα τρόφιμα και φτιάξαμε ένα υγιεινό και νηστίσιμο γλυκάκι: παστέλι με σουσάμι! Καταγράψαμε και τη συνταγή...



Όλα αυτά έγιναν βέβαια την πρώτη εβδομάδα της Μεγάλης Σαρακοστής, αμέσως μετά την Καθαρή Δευτέρα. Και κόβωντας ένα ποδαράκι κάθε εβδομάδα, φτάσαμε σιγά σιγά στην προτελευταία εβδομάδα, τελευταία για μας στο σχολείο πριν τις διακοπές του Πάσχα.
   Αρχικά ξεκινήσαμε με μια εισαγωγή στο θέμα που αφορά κυρίως στις προετοιμασίες για το Πάσχα, τα έθιμα και τον τρόπο που γιορτάζουμε την Ανάσταση. Και τα παιδιά ζωγράφισαν με αφορμή ένα σχετικό ποίημα. Να κι ένα ωραίο δείγμα της δουλειάς τους:


   Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών αφηγηθήκαμε με τη δική μας προσέγγιση κάποια γεγονότα από τη ζωή του Χριστού όπως τη διδασκαλία Του, κάποια αντιπροσωπευτικά θαύματα, την Ανάσταση του Λαζάρου, την Κυριακή των Βαϊων,  το μυστικό δείπνο, τα Πάθη και την Ανάσταση. Η ιστορία αυτή συνοδευόμενη από εικόνες από βιβλία, από την αγιογραφία αλλά και από έργα τέχνης συνεπήρε τα παιδιά που παρακολουθούσαν προσηλωμένα. 
   Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε απ' έξω και τα τόσα έθιμα που τηρεί ο λαός μας κατά τις επόμενες μέρες και ένα από αυτά είναι τα κόκκινα αβγά. Εμείς τα διακοσμίσαμε με το δικό μας τρόπο: τα ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές και στη συνέχεια τα βάψαμε κόκκινα με κοινή βαφή η οποία όμως δεν πιάνει πάνω στην κηρομπογιά και έτσι είχαμε το παρακάτω αποτέλεσμα:





Και μιας και ασχοληθήκαμε με τα αβγά μάθαμε να αναγνωρίζουμε και τη λέξη "αβγό" την οποία βρήκαμε μέσα σε ένα ποιηματάκι.


Και που βάλαμε τα αβγουλάκια μας; Στα καλαθάκια λαγουδάκια μας! Κόψαμε, κολλήσαμε, συναρμολογήσαμε και ιδού




Φτιάξαμε επίσης και την καθιερωμένη μας κάρτα για να ευχηθούμε "Καλό Πάσχα" (που γράψαμε στο εσωτερικό της) στους γονείς μας!


Και λίγη ακόμη γλώσσα δουλεύοντας με το αρχικό γράμμα των λέξεων, πιο απλά για τα προνήπια


και πιο σύνθετα για τα νήπια.


   Μία ακόμη κατασκευή για διακόσμηση των παραθύρων είναι αυτό το αβγό που κάναμε να φαίνεται σαν βιτρώ και όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε μια μαθήτριά μας "είναι σαν τα παράθυρα της εκκλησίας κυρία!"




Και η τελευταία κατασκευή είναι η κουτάλα - λαγός ό, τι πρέπει για να στολίσουμε τα δωμάτιά μας!




   Την τελευταία μας μέρα είπαμε να την απολαύσουμε λιγάκι και αφού πήγαμε στην εκκλησία, ανάψαμε το κεράκι μας, μεταλάβαμε και επιστρέψαμε στο σχολείο με χαλαρή διάθεση, είχαμε όρεξη για παιχνίδι.
   Ήρθε ένας σκανδαλιάρης λαγός στο σχολείο μας και πήρε ο πονηρός κάτι σοκολατένια αβγουλάκια που έιχαν βάλει οι κυρίες στα καλάθια των παιδιών και τα έκρυψε στην αυλή του σχολείου. Τρέξαμε λοιπόν να βρούμε τα κλοπιμαία με μεγάλο ενθουσιασμό...!




 Και αφού τα μοιραστήκαμε, ψάξαμε το λαγό αλλά πουθενά. Μάλλον μας το είχε σκάσει κι έτσι εμείς είπαμε να τον ζωγραφίσουμε:




Με αυτά τα γλυκά χαμόγελα των παιδιών και τις υπέροχες ζωγραφιές τους, σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και  Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη στις καρδιές μας!











Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Πρόσκληση

    Σας προσκαλούμε στην ενημερωτική συνάντηση που διοργανώνεται από το 1ο και 2ο Νηπ/γειο Κρηνίδων με θέμα:         " Πόσο αυτόνομα μπορούν και πρέπει να είναι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας; Μπορούμε να τα βοηθήσουμε; "
 
Ομιλητής : Βλαδίμηρος Λεωνίδης (ψυχολόγος)
 
 
Δευτέρα 23 Μαρτίου, 18.00 μμ
2ο Νηπ/γειο Κρηνίδων

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

6 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

   Ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι συχνό φαινόμενο τόσο στη χώρα μας όσο και στις χώρες του εξωτερικού. Πρόκειται για ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομηλίκων παιδιών με στόχο να προκληθεί πόνος ή αναστάτωση. Εμφανίζεται με τη μορφή του λεκτικού εκφοβισμού (κοροϊδία, διακρίσεις, ντροπιαστικά σχόλια), του κοινωνικού εκφοβισμού (διάδοση φημών, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, απομόνωση από την ομάδα), του σωματικού εκφοβισμού (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές), του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (εκβιασμός μέσω Διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο).




Τα κύρια χαρακτηριστικά του σχολικού εκφοβισμού ειναι:
1. πρόθεση από το παιδί - δράστη να βλάψει, να κάνει ζημιά στο παιδί - στόχο – θύματος,
2. έλλειψη συχνά δικαιολογίας για την πράξη
3. επανάληψη της συμπεριφοράς
4. ικανοποίηση που αντλεί ο δράστης από τη βλάβη του θύματος.
   Με βάση τα αποτελέσματα μιας μελέτης που πραγματοποίησε η Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου σε συνεργασία με την Παιδαγωγική σχολή του Α.Π.Θ., το 29% των μαθητών έχει υποστεί κάποια μορφή εκφοβισμού εντός του σχολικού περιβάλλοντος με συχνότητα δύο ως τρεις φορές το μήνα ή και περισσότερο. Τα αγόρια είναι πιο συχνά θύτες και θύματα εκφοβιστικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στο σχολικό περιβάλλον σε χώρους χωρίς επίβλεψη από τους εκπαιδευτικούς, όπως η αυλή, ο διάδρομος και η τάξη κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. 
   Η κατάσταση αυτή μπορεί να επηρεάσει την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και τη διαδικασία της μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά που γίνονται θύματα σχολικού εκφοβισμού αρχικά νοιώθουν φόβο, απόγνωση και παρουσιάζουν τάσεις φυγής. Αισθάνονται ότι απειλούνται, τρομάζουν, αρνούνται να πάνε σχολείο και παρουσιάζουν συμπτώματα σχολικής φοβίας. Μπορεί επίσης να γίνουν επιθετικά και νευρικά, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου τα ίδια τα παιδιά-θύματα μπορούν να γίνουν θύτες σε άλλα παιδιά ή στα αδέρφια τους στο σπίτι.

Πηγή:Σχολικός εκφοβισμός - Βικιπαίδεια
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%B5%CE%BA%CF%86%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

   Το φαινόμενο αυτό δε θα μπορούσε να παραλειφθεί μια τέτοια μέρα από το νηπιαγωγείο μας. Διαβάσαμε λοιπόν στο κλασσικό τμήμα μια τρυφερή ιστορία με τον Τίτο το σκαντζοχοιράκι, που όταν ξύπνησε από τη χειμερία νάρκη ήταν μοναχικό και απόμακρο και στο τέλος οι φίλοι του το βοηθούν να καταλάβει ότι όταν έχουμε ένα πρόβλημα πρέπει ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.
   Στο ολοήμερο τμήμα αντίστοιχα ακούσαμε δύο πολύ ευαίσθητες ιστοριούλες "Τα μπαλόνια της φιλίας" και "Η Μόνα σε καινούριο σχολείο" 

Μικρός Αναγνώστης - Να σου πω μία ιστορία

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip_ekfovismos/Default.html

   Ακολούθησε συζήτηση ώστε να καταλάβουμε τι είναι σχολικός εκφοβισμός και τι πρέπει να κάνουμε αν ποτέ αντιμετωπίσουμε μια τέτοια κατάσταση. Μπήκαμε στη θέση των θυμάτων και προσπαθήσαμε για ακόμη μία φορά να κατανοήσουμε τη διαφορετικότητα του καθενός από μας ώστε να μη βρεθούμε και στη θέση του θύτη.

  Αποφασίσαμε λοιπόν να φωνάξουμε κατά της βίας στα σχολεία και το κάθε τμήμα με τον τρόπο του έστειλε το δικό του μήνυμα. Οι μεν φτιάξαμε αλατοζύμη και μ΄αυτήν πλάσαμε τον Τίτο μας, 






και οι δε φτιάξαμε μια αφίσα με το σύνθημά μας!



Και για το τέλος ακούσαμε και δραματοποιήσαμε το υπέροχο τραγούδι των Locomondo: "Χέρια σαν κι αυτά". Και κάπως έτσι, με μια μεγάλη αγκαλιά, μας έμεινε ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη και μια ελπίδα... 








Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΙΑΣ

    Στις μέρες μας, οι λέξεις γενναιοδωρία, προσφορά και αλληλοβοήθεια  αλλά και οι πράξεις που συνεπάγονται , όλο και εκλείπουν όχι μόνο από το λεξιλόγιο αλλά και από την καθημερινότητά μας. Ξεχνάμε συχνά ότι γύρω μας υπάρχουν συνάνθρωποί μας που έχουν την ανάγκη μας και περιμένουν να τους δώσουμε ως βοήθεια ακόμα και πράγματα πρώτης ανάγκης που ίσως για εμάς είναι αυτονόητα. Απαραίτητο ,λοιπόν, θεωρείται να αλλάξουμε τη στάση μας και να αποτελέσουμε παράδειγμα για τα παιδιά δίνοντάς τους ερεθίσματα ώστε να ευαισθητοποιηθούν. Σε αυτό αποσκοπούσε και το πρόγραμμα που θέσαμε σε εφαρμογή.
    Στο πρόγραμμα του πρώτου τριμήνου είχαμε προγραμματίσει να ασχοληθούμε με ένα θέμα που είχε τον τίτλο « Ο κουμπαράς γεμίζει με αγάπη για τους άλλους». Ένας από τους στόχους αυτού του προγράμματος ήταν να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τις αξίες της αλληλεγγύης, της γενναιοδωρίας και της αγάπης.
    Από τον Οκτώβρη η οργάνωση ΠΝΟΗ και η οργανωτική επιτροπή του κοινωνικού παντοπωλείου των Κρηνίδων, συμπεριέλαβαν το σχολείο μας στο πρόγραμμα προσφοράς που κατέστρωσαν.


Στην αρχή η ανταπόκριση ήταν μικρή αλλά όσο περνούσε ο καιρός όλο και αυξανόταν.....



    Από την αρχή του Δεκέμβρη και πλησιάζοντας τα Χριστούγεννα έγιναν πολλές συζητήσεις με τα παιδιά με θέμα την προσφορά αγαθών σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Διαβάστηκαν βιβλία με το θέμα αυτό και τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο με το παραμύθι «Ένα δέντρο μια φορά του Ε. Τριβιζά.




    Μετά από όλα αυτά τα παιδιά μόνα τους πρότειναν να φέρουν τρόφιμα κάθε είδους και όχι μόνο αυτά που έλεγε το πρόγραμμα της ΠΝΟΗΣ για τη συγκεκριμένη εβδομάδα. Ορίσαμε λοιπόν ένα διάστημα περίπου τριών ημερών μέσα στις οποίες τα παιδιά θα είχαν τη δυνατότητα να φέρουν αυτά που θα ήθελαν. Η προσφορά από την πρώτη κιόλας μέρα ήταν τεράστια και οι γονείς του νηπιαγωγείου μας στήριξαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κίνηση αυτή του σχολείου μας.



    Για το λόγο αυτό, και για να δώσουμε μεγαλύτερη έκταση στην προσφορά αυτή, επιβραβεύοντας παράλληλα και τα παιδιά για την προσπάθειά τους, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα κουτί το «κουτί της γενναιοδωρίας και της αγάπης» και μέσα εκεί να τοποθετήσουμε τα προϊόντα που θα προσφέραμε στο κοινωνικό παντοπωλείο.



    Πέρα από αυτό, ενημερώσαμε για τον όγκο των πραγμάτων και τους υπεύθυνους του κοινωνικού παντοπωλείου και τους ζητήσαμε να έρθουν και να συζητήσουν με τα παιδιά για την κίνηση αυτή. Εκείνοι δέχτηκαν με χαρά (και τους ευχαριστούμε πολύ γι αυτό) και έτσι την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων οργανώθηκε μια μικρή γιορτή αγάπης.
    Τα παιδιά ετοίμασαν μια ομαδική μακέτα με ζωγραφιές, σαν δώρο για τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη και στους οποίους θα πήγαιναν τα προϊόντα που μαζέψαμε.



    Όταν ήρθε ο υπεύθυνος, μίλησε με πολύ όμορφο τρόπο στα παιδιά για την αξία της εθελοντικής προσφοράς και τους έδωσε να καταλάβουν τη σημασία που είχε αυτή τους η κίνηση.  Τους ονόμασε «μικρούς εθελοντές» πράγμα που μας έκανε να νιώσουμε περήφανοι για τους μαθητές και τους γονείς συνοδοιπόρους μας.




    Μετά τη ζεστή και συγκινητική αυτή συζήτηση, τα παιδιά πρόσφεραν εκτός από τα προϊόντα και τη μακέτα που ετοίμασαν 

και διαβεβαίωσαν ότι κάθε φορά που θα υπάρχει ανάγκη, θα προσπαθούν να βοηθάνε. Από την άλλη  πλευρά, και ο υπεύθυνος μας διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσει τα κεντρικά της ΠΝΟΗΣ και θα αναρτήσουν την κίνησή μας στην ιστοσελίδα τους. 

    Μια και τελείωσε ο πρώτος κύκλος του προγράμματος της ΠΝΟΗΣ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και δημόσια όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν τόσο γενναιόδωρα στο αίτημα μας. 

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

"Τα ζωάκια που κοιμούνται!"

   Κάτα τη διάρκεια του χειμώνα ένα από τα αγαπημένα θέματα των παιδιών είναι τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Κάποιες δραστηριότητες πριν τις γιορτές και κάποιες μετά, καταφέραμε και τα δύο τμήματα να ασχοληθούμε με "τα ζωάκια που κοιμούνται"! Αυτή τη φράση κατάφεραν να χρησιμοποιούν τα περισσότερα προνήπια καθώς η "χειμερία νάρκη" τους φαινόταν λίγο δύσκολη.
   Καταρχήν διαβάσαμε μια ιστορία με τα ζωάκια του δάσους ώστε να καταλάβουμε τι είναι η χειμερία νάρκη και να κατηγοριοποιήσουμε ποια από αυτά τα ζώα κοιμούνται κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Στη συνέχεια φτιάξαμε έναν πίνακα με τα ζώα αυτά προσπαθώντας να αντιστοιχίσουμε τη λέξη της εικόνας με τη λέξη στον πίνακα δουλεύοντας μέσω της ανάγνωσης.






Μετά αποφασίσαμε να παίξουμε το παιχνίδι του δάσους και να γίνουμε εμείς οι ίδιοι ζωάκια. Έτσι, κάποιοι έγιναν νυχτερίδες, κάποιοι σκιουράκια, κάποιοι φίδια, κάποιοι αρκούδες... Μιμηθήκαμε τις κινήσεις των ζώων και κάναμε βόλτα στο δάσος, ήπιαμε νερό από τη λίμνη, φάγαμε καλά για να προετοιμαστούμε για το χειμώνα και κρυφτήκαμε στη φωλιά έτοιμοι για το βαθύ μας ύπνο μέχρι που ήρθε η άνοιξη!








Και επειδή μας άρεσε πολύ αυτό το παιχνίδι κάναμε και ένα φύλλο εργασίας για να θυμόμαστε τι ζωάκι επιλέξαμε να γίνουμε και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!




Αυτό που σίγουρα δεν παραλείψαμε, είναι να φτιάξουμε κάποια ζωάκια και ύστερα από ψηφοφορία αποφασίσαμε να φτιάξουμε χελώνα και σκαντζόχοιρο. Η χελώνα έγινε σε ατομικική εργασία με την τεχνική του ψηφιδωτού...





και ο σκαντζόχοιρος "Νικόλας" ομαδικά, για να στολίζει την τάξη μας (του δώσαμε και όνομα με ψηφοφορία όπως πάντα). 





Του είπαμε κι ένα ποιηματάκι:  
 "Ένας σκαντζόχοιρος αγκαθωτός
 σ΄αμπέλι μπαίνει καμαρωτός
ξάφνου ένα φίδι μπρος του πετάγεται,
παραμονεύει και κουλουριάζεται.
Μα ο σκαντζόχοιρος έτσι δε μένει
σπρώχνει τ΄αγκάθια του και περιμένει,
μόλις το φίδι τον εδαγκώνει
σπρώχνει τ΄αγκάθια του κι έτσι γλιτώνει"

   Και για το τέλος αφήσαμε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι "σαν τηλεπαιχνίδι" που το διασκεδάσαμε ιδιαίτερα. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες ορίσαμε με λάχνισμα και έναν βοηθό παρουσιαστή που θα σημείωνε το σκορ, καθώς παρουσιάστρια ήταν η κυρία (!) και ξεκινήσαμε. Το παιχνίδι περιελάμβανε ερωτήσεις σωστού - λάθους και κάθε ομάδα είχε  δύο πινακίδες με τις παραπάνω λέξεις. Ορίστηκε ένας αρχηγός για κάθε ομάδα, ο οποίος σήκωνε την κατάλληλη πινακίδα μετά από συναπόφαση της ομάδας του. Φυσικά οι ερωτήσεις είχαν να κάνουν με τη χειμερία νάρκη ώστε και να γίνει κάποιου είδους επανάληψη αλλά και να πάρουμε καινούριες πληροφορίες. 
Για παράδειγμα αναφέρουμε μερικές ερωτήσεις:
  • Η χειμερία νάρκη συμβαίνει κάθε άνοιξη. Σωστό ή Λάθος; (Λάθος)
  • Οι νυχτερίδες ξεχειμωνιάζουν κυρίως σε σπηλιές.  Σωστό ή Λάθος; (Σωστό)
  • Μερικά ζώα το χειμώνα δεν είναι εύκολο να βρουν τροφή γι΄αυτό πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Σωστό ή Λάθος; (Σωστό)
  • Η αλεπού πέφτει σε χειμερία νάρκη.  Σωστό ή Λάθος; (Λάθος)
  • Τα ζώα ξυπνούν από τη χειμερία νάρκη την πρώτη μέρα της άνοιξης. Σωστό ή Λάθος; (Λάθος)
   Το παιχνίδι περιελάμβανε δύο γύρους, ο πρώτος με πέντε ερωτήσεις και ο δεύτερος με δύο δυσκολότερες για κάθε ομάδα αλλά επειδή ήρθαμε  ισοπαλία παίξαμε και τελικό με μία ερώτηση, στην οποία απάντησαν και οι δύο ομάδες ταυτόχρονα. Για κάθε σωστή απάντηση οι ομάδες κέρδιζαν ένα φουντουκάκι αλλά και ο βοηθος κετέγραφε το σκορ ώστε να μη γίνει κανένα λάθος και έτσι αναδείχτηκε ο νικητής!

 






Ας χορέψουμε και λίγο γιατί κουραστήκαμε από την πολλή δουλειά!










Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Λίγο πριν τις διακοπές...


    Λίγο πριν κλείσει το σχολείο, προετοιμάζουμε τη γιορτούλα μας με εντατικές πρόβες, ακούμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια,διαβάζουμε παραμύθια μέσα στο κλίμα των ημερών, πηγαίνουμε στην εκκλησία και... φτιάχνουμε γιορτινά σοκολατάκια!!!

    Ας γίνουμε λοιπόν ζαχαροπλάστες και ας μοιράσουμε τις δουλίτσες μας:

κόβουμε τα αλουμινόχαρτα


σπάζουμε τα μπισκότα


ρίχνουμε καρύδια, μπισκότα και τη λιωμένη κουβερτούρα 


                                 




ομογενοποιούμε το μείγμα και πλάθουμε μικρά μπαλάκια μέσα στα αλουμινόχαρτα. Έτοιμα τα σοκολατάκια για να κεράσουμε τους γονείς μας στη γιορτή!






Με την υπόλοιπη σοκολάτα γεμίζουμε σχήματα και φτιάχνουμε και απλά σοκολατάκια


   Και έφτασε η τελευταία μέρα, μέρα που συγχαίρουμε τα παιδιά για την υπέροχη γιορτή που με αγάπη παρουσίασαν αλλά και τους γονείς για την ευγενή συμπεριφορά τους απέναντι στην προσπάθεια των παιδιών. Μέρα χαλαρή που ο σύλλογος γονέων ετοίμασε για τα παιδιά όμορφα δωράκια αλλά και ποπ κορν κέρασμα που μας ενθουσίασε! Και επιτέλους ήρθε η ώρα να πάρουμε τη σακουλίτσα με τις εικαστικές δημιουργίες μας, το ημερολόγιο της καινούριας χρονιάς με φωτογραφία από την πρώτη μέρα των παιδιών στο σχολείο,


αλλά και ένα σπιτάκι για πουλάκια γεμάτο, όχι με σπόρους αλλά με λιχουδιές για τους μικρούς μας μαθητές, με πολλή αγάπη από τις κυρίες τους!


Ευχόμαστε σε όλους μια καινούρια χρονιά γεμάτη αγάπη και υγεία!




Μαζι ξανά στις 8 Ιανουαρίου 2015