Χριστός Ανέστη!
Αφού καλωσορίσαμε τα αγγελούδια μας μετά τις διακοπές και ξανασυνειδητοποιήσαμε την απολαυστική και προνομιούχα πλευρά της δουλειάς μας θα δώσουμε εναύσματα για το καινούριο μας θέμα. Εμείς στα έντομα θέλουμε να αναφερθούμε........Άραγε έχουν την ίδια άποψη και οι<μαθητές>μας;
Διδακτικό σενάριο γνωστό και καθόλου καινοτόμο, αλλά μας αρέσει! <<Μια πολύ πεινασμένη κάμπια και τα έντομα>>.
Οι δραστηριότητες θα καλύψουν διαθεματικά όλα τα γνωστικά αντικείμενα που προβλέπει το ΔΕΠΠΣ, και θα οικοδομήσουν καινούριες γνώσεις μετασχηματίζοντας τις ήδη υπάρχουσες με βάση τα καινούρια δεδομένα..
Κυρίαρχη θεμελιώδης ένοια, η Μεταβολή,χωρίς να αγνοήσουμε τις υπόλοπες.*Ομοιότητα-διαφορά, σύστημα, αλληλεπίδραση,διάσταση,μονάδα-σύνολο, επικοινωνία πολιτισμό.
Ωστόσο δεν μπορούμε να πλατυάσουμε, δεν θα γίνουμε εντομολόγοι, τουλάχιστον σ' αυτή την ηλικία.O προβλεπόμενος χρόνος 2 εβδομάδες.
Θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε το θέμα σε ομάδες, να μην τους καλουπώσουμε την δημιουργικότητά τους προκειμένου να αναρτήσουμε <καλές> εργασίες.
Και ποιός μπορεί να μου πει πως βάζω στο θέμα ένα σκουληκάκι; Κόλλησα με το <σκουλουκούιν>.Οι ομοιότητες είναι πως πολλαπλασιάζεται γεννόντας αυγά και πως μοιάζει με την κάμπια μερικές φορές. Τελικά το σκουλουκούιν θα το μάθουμε γιατί έχω κόλλημα με τα παραδοσιακά τραγουδάκια. Δεν το ξέρερετε; Κυπριακό που το ερμηνεύει η Αρβανιτάκη καταπληκτικά.
Και φυσικά έντομα και πεινασμένες κάμπιες χρειάζονται λουλουδάκια και κήπους.
Να και τα λουλουδάκια από τα δικά μας αστεράκια.
Αφού καλωσορίσαμε τα αγγελούδια μας μετά τις διακοπές και ξανασυνειδητοποιήσαμε την απολαυστική και προνομιούχα πλευρά της δουλειάς μας θα δώσουμε εναύσματα για το καινούριο μας θέμα. Εμείς στα έντομα θέλουμε να αναφερθούμε........Άραγε έχουν την ίδια άποψη και οι<μαθητές>μας;
Διδακτικό σενάριο γνωστό και καθόλου καινοτόμο, αλλά μας αρέσει! <<Μια πολύ πεινασμένη κάμπια και τα έντομα>>.
Οι δραστηριότητες θα καλύψουν διαθεματικά όλα τα γνωστικά αντικείμενα που προβλέπει το ΔΕΠΠΣ, και θα οικοδομήσουν καινούριες γνώσεις μετασχηματίζοντας τις ήδη υπάρχουσες με βάση τα καινούρια δεδομένα..
Κυρίαρχη θεμελιώδης ένοια, η Μεταβολή,χωρίς να αγνοήσουμε τις υπόλοπες.*Ομοιότητα-διαφορά, σύστημα, αλληλεπίδραση,διάσταση,μονάδα-σύνολο, επικοινωνία πολιτισμό.
Ωστόσο δεν μπορούμε να πλατυάσουμε, δεν θα γίνουμε εντομολόγοι, τουλάχιστον σ' αυτή την ηλικία.O προβλεπόμενος χρόνος 2 εβδομάδες.
Θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε το θέμα σε ομάδες, να μην τους καλουπώσουμε την δημιουργικότητά τους προκειμένου να αναρτήσουμε <καλές> εργασίες.
Και ποιός μπορεί να μου πει πως βάζω στο θέμα ένα σκουληκάκι; Κόλλησα με το <σκουλουκούιν>.Οι ομοιότητες είναι πως πολλαπλασιάζεται γεννόντας αυγά και πως μοιάζει με την κάμπια μερικές φορές. Τελικά το σκουλουκούιν θα το μάθουμε γιατί έχω κόλλημα με τα παραδοσιακά τραγουδάκια. Δεν το ξέρερετε; Κυπριακό που το ερμηνεύει η Αρβανιτάκη καταπληκτικά.
Και φυσικά έντομα και πεινασμένες κάμπιες χρειάζονται λουλουδάκια και κήπους.
Να και τα λουλουδάκια από τα δικά μας αστεράκια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου