25η Μαρτίου στο νηπιαγωγείο μας.
Επιλέγουμε την λαϊκή παράδοση για να γνωρίσουμε τα ιστορικά γεγονότα.
Εποπτικό υλικό παραδοσιακά τραγούδια , παραδοσιακά ποιήματα και έργα τέχνης με τους ήρωες του '21, του Θεόφιλου. Ένα λαϊκό ζωγράφο που τον έχουμε συναντήσει σε προηγούμενη θεματική ενότητα.
Μια γωνιά λαϊκής παράδοσης θα βοηθήσει να γνωρίσουμε την ζωή σε παλαιότερους χρόνους.
Φυσικά το διαδίκτυο, για τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε.
Επεξεργασία του θέματος.
Συλλέγουμε όσα γνωρίζουν τα παιδιά για την 25η Μαρτίου του 1821. Σίγουρα έγινε πόλεμος τότε μας είπε η Ελένη. Τους Γερμανούς πολεμήσαμε μπορεί τους Τούρκους, μπορεί να ήταν μια γιορτή για να κάνουμε παρέλαση........
|
Οι αντιλήψεις μιας των ομάδων μας. |
|
Είναι εμφανές πως ο πόλεμος αφορούσε τους Έλληνες. |
|
Τοποθετούμε την εικόνα στην ιστορική μας γραμμή. Οι σημαίες θα βοηθήσουν να ξεχωρίσουμε τα δυο ιστορικά γεγονότα |
|
Οι εικόνες του βιβλίου κράτησαν το ενδιαφέρον των παιδιών στη θεματική ενότητα. |
|
Έδενε η ιστορία με τα διδυμάκια, με τον τρόπο που θέλαμε να πλησιάσουμε το θέμα. |
|
Τα παιδιά εκφράστηκαν με ζωγραφική. |
|
Υφαντή στολή από την ανατολική Θράκη. |
|
Από την παραδοσιακή μας γωνιά.Ευχαριστούμε τους γονείς για την συμμετοχή τους. |
|
Τα παιδιά χάρηκαν την χρήση της γωνιάς. |
|
|
Τα υφαντά γίνονται αφορμή να ασκηθούμε στην υφαντική. |
|
Τα δικά μας γιλεκάκια. Τα ελληνάκια ήταν η έμπνευση. |
|
Οι ποδιές μας εμπνευσμένες από την παραδοσιακή μας γωνιά και τις ηρωίδες της επανάστασης . |
|
Εννέα συλλαβές, εννέα λωρίδες. Ελευθερία ή θάνατος. Ο Θούριος του Ρήγα γίνεται έμπνευση γι' αυτό το έργο του Νέρωνα. |
|
Ασκήσαμε τα χεράκια φτιάχνοντας τα δικά μας τσαρούχια. |
|
Διπλή γιορτή. Τα κρινάκια μας λιτά. Μας δόθηκε η δυνατότητα να ξεχωρίσουμε την Εθνική από την Θρησκευτική γιορτή. |
|
Η πρόσκληση για την γιορτή μας. |
|
Μια ιδέα των σκηνικών μας! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου